Poradnik
Zakładanie Profilu Zaufanego przez użytkowników bez płatnego e-podpisu
1. Rejestracja
Klikamy na przycisk REJESTRACJA na naszej stronie, a następnie przejdziemy na stronę z PROFILEM ZAUFANYM. Przechodzimy do formularza, wypełniamy wszystkie pola tj. DANE LOGOWANIA, OSOBOWE, KONTAKTOWE.
Znadujemy odpowiedni punkt potwierdzeń, który jest w zasięgu naszej miejscowości. Do wybranego punktu przychodzimy z dokumentem osobowym lub paszportem. WAŻNE: NA POTWIERDZENIE WNIOSKU MAMY 14 DNI!
Po potwierdzeniu naszego profilu, logujemy się za pomocą loginu lub e-mail oraz hasła.
2. Wybór wniosku
3. Wypełnienie wniosku
Po wybraniu naszej placówki odnajdujemy kategorię "Edukacja", gdzie klikamy na zakładkę "Kształcenie specjalne i indywidualne", a następnie na "Orzeczenie o potrzebnie kształcenia specjalnego."
Po przejściu do kategorii widoczny będzie opis oraz przycisk "Załatw sprawę". Naciskamy na przycisk i przechodzimy do formularza.
Wypełniamy formularz w całości, nie zastawiając pustych miejsc. Załączamy skany wymaganych dokumentów (klikając na czarny napis "Wybierz załącznik"). Następnie po uzupełnieniu formularzu przechodzimy klikając "Dalej".
W ostatnim etapie zostaniemy poproszeni o użycie podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego (profil zaufany - jest zakładany na platformie e-PUAP i jest w 100% bezpłatny, e-podpis - jest wersją komercyjną, płatną).
Kilkamy przycisk "Podpisz". Do potwierdzenia operacji będzie jeszcze potrzebny kod autoryzacyjny, który przychodzi SMSem na telefon. Po wpisaniu kodu zatwierdzamy wszystko i naciskamy "Wyślij".
Wniosek
Wszystkie wnioski dostępne na platformie e-PUAP z profilem zaufanym
Przejdź bezpośrednio do wniosku
Zaloguj się do systemu na platformie e-PUAP
Zaloguj się do systemu na platformie e-PUAP
Każdy z przycisków przekierowuje na adres strony rządowej www.pz.gov.pl